pondělí 17. srpna 2015

17. srpen 2015: Co se u nás událo?

Ahoj návštěvníci,

u nás se letos děje strašně moc věcí, takže nestíháme reportovat;-) Takže začnu pěkně od začátku.

V květnu jsme byli s paničkou na Mistrovství ČR Českých strakatých psů v Hodoníně. Počasí bylo krásné, travička zelená, parkury pěkné... A nám se podařilo vyběhat 3. místo v agility a celkově 2. místo v součtech! Panička z toho měla strašnou radost a já se radoval z hromady dobrot, které jsem tam vyhrál. A nebylo jich málo;-)



Během prázdnin jsme si užívali pohody. Letos jsme na tábor nejeli, protože panička si něco udělala s nohou, tak pár týdnů byla neběhající. O to víc jsme si to vynahradili potom. Už loni jsme se spolu vydali na týdenní larp na hradě Pravda. Letos jsme na takové akce jeli dvakrát. První z nich byl NeGothic hned v těsné blízkosti Brna. Bylo to super, protože jsme tábořili v těsné blízkosti potoka a já jsem v něm mohl být celý den :-) A taky jsem se naučil super věc - chytat vosy...

Tady pomáhám nahánět paničku:-)

Po NeGothicu jsem celý týden poctivě nabíral síly a spal a spal... Protože jsem tušil, žebrzo bude další velký výlet. A taky že byl;-) Znovu jsme se vypravili na Pravdu. Letos to bylo o to lepší, že jsem tam měl víc kamarádů na zlobení - byla ještě chodská slečna Moranka a  hrdinský Bruncvík (sheltie):-) Na další fotky z Pravdy  ještě čekáme...


A poslední velká novinka - už nebydlíme v Brně. Minulý týden jsme se s paníčkama přestěhovali do Slavkova u Brna, kde bydlí páníčkovi rodiče. Takže bydlíme pěkně v domečku a na zahradě mám vééélkého parťáka Denyho:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat