úterý 9. prosince 2014

7.prosinec 2014: Vánoční Brno

Chcete vědět, kde jsem v neděli byl? Na Vánočním Brně, což byly agility závody v hale u nás na cvičáku.

Celá akce byla opravdu ve vánočním duchu - hala byla vyzdobená, vedle parkuru stál stromeček a organizátorský tým spolu s pomocníky chodili po hale v červených čepičkách, aby je bylo pěkně vidět.

Naše liščí parta běhala v nových tričkách s lištičkou. Tady je foto přímo z výroby.



A jak se nám dařilo? Jumping jsme doběhli s jednou chybou a jedním odmítnutím. Za další dva běhy - zkoušku a open agility - jsme si vysloužili disk. Já jsem samozřejmě běhal, jak jsem nejrychleji mohl, a štěkal o sto šest:-) Taky jsem za to dostal uzený uši a kilo škvarků (ty jsem teda ještě nesnědl, panička mi je schovala do lednice).

Chtěl bych poděkovat celé sestavě lidiček, co tam byla. Užili jsme si krásnou neděli a večer jsme pak odpadli do pelíšků a byli krásně unavení:-)

A co jsme teda běželi? Super parkury od rozhodčího Petra Pupíka:-)



No a abyste viděli, že jsem tam opravdu byl, tak přidávám nějaké agiliťácké fotky, které jako vždy nafotila Hanka Ampapová. Děkujeme:-)








Žádné komentáře:

Okomentovat