čtvrtek 2. října 2014

5.-8. srpen 2014: Strakatý bojovník

Musím se pochlubit ještě s jedním zážitkem z letošního léta. Moje panička má kromě mě ještě další koníčky - věnuje se LARPu (Live Action Role Playing) a historickému šermu. Se šermíři už jsem párkrát vyrazil. Sice vždycky tvrdí, že si mě upečou, ale jinak nejsou nebezpeční:-)

Letos jsem přičichl i k tomu larpu. Stal jsem se na pár dní členem elitní skupiny Klanu Růže a vyrazil bojovat proti zlu ve všech podobách - potkal jsem duchy, vlkodlaky, nekromanty, nepřátelskou armádu... A se vším jsem se vypořádal, jak se sluší a patří. Mezi moje speciální schopnosti patřil odstrašující štěkot, podražení, oslintání a paralýza roztomilostí:-) Nejlepší na tom stejně bylo, že jsem si mohl několik dní běhat na volno v lese a měl jsem okolo sebe dostatek lidí na drbání.


A teď nějaké fotky, abyste viděli, že jsem tam opravdu byl:-) Pokud by vás zajímalo, kde jsme strávili s paničkou část naší dovolené, tak vězte, že jsme bydleli pod dubem na hradě Pravda. Sice jsme měli postavený stan, ale kdo by spal ve stanu, když je venku tak krásná noc a okolo stromu je dobrá společnost:-)

 Klan Růže

 Útok!
Nakonec jsem se rozhodl, že děti nežeru:-)

Svým zbarvením jsem se mezi zobmíky ztratil...

Zkoušeli jste chytit vítr holýma rukama? My ne, nejsme hloupí, vzali jsme si na to lano!

Takže páníčci, pokud někdo přemýšlíte nad tím, jestli vezmete pejsky na LARP a podobné kratochvíle, tak neváhejte. Já tam byl a bylo to super:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat